sobota, 14 listopada 2015

Od Black'a do Nehariki

- Ok więc... - w tym momencie zrobiłem dramatyczną pauzę - Gdy się urodziłem moi rodzice często się kłócili. Matka dostała nieuleczalnej choroby.jako mały chłopiec  nie wiedziałem co robić, lecz kiedy dowiedziałem się, że matka ponownie zaszła w ciąże postanowiłem uciec z domu. Pod osłoną nocy wyskoczyłem z okna i pobiegłem w stronę lasy, w którym ukryłem się. Nie mogłem uwierzyć, że matka i ojciec nie zdawali sobie sprawy z niebezpieczeństwa które wywołała ta ciąża. Jednak pewnego dnia złapał mnie pewien mężczyzna i wgryzł się w moją szyję. Wyjaśnił mi czym się stałem. Nie mogłem się z tym pogodzić, więc zacząłem ćpać. Pewnego dnia w lesie spotkałem dziewczynę bardzo podobną do mnie, nie tylko z wyglądu, ale też z wnerwiającego charakteru. Przeczucie zapewniło mnie, że to moja siostrzyczka. Zamieszkaliśmy razem w niewielkim domku i teraz codziennie się na siebie wkurwiamy.- zakończyłem swoją jakże piękną historyjkę
- Ciekawie...- stwierdziła dziewczyna z sarkastycznym uśmieszkiem
- Nawet bardzo. Choć nie powiedziałbym, że mieszkanie z Hope pod jednym dachem to przyjemność - wywróciłem oczami, na co dziewczyna się zaśmiała - A jak z twoją siostrą ? Jest równie wkurwiająca jak moja, czy Hope to taki wyjątek z niedojebaniem mózgowym ?

< Neharika ? xd >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz