niedziela, 1 listopada 2015

Od Nick'a do Luizy

Zamyśliłem się.
- Łowcy Las to osoby, które polują na takich jak my. Zazwyczaj zabijają i sprzedają nas. Choć tak właściwie nikt nie wie po co. Podobno czarownice przerabiają nas na mikstury i tego typu rzeczy - zaśmiałem się
- Słodko - odparła dziewczyna i uśmiechnęła się
- I najbardziej lubią Zmiennokształtnych oraz Wampiry. Chodzi im pewnie o coś z naszą krwią - wytłumaczyłem - Więc radzę ci się trzymać od nich z daleka - rzekłem
- Postaram się - zapewniła i zmieniliśmy temat na luźniejszy
- Gdzie mieszkasz ? - spytałem
- W rezerwacie - oznajmiła - A ty ?
- Mam dom na terenach watahy - odparłem - Masz ochotę na film ? - zaproponowałem
- Ok - rzekła i obje zmieniliśmy się w wilki. Zaczęliśmy biec w stronę mojego domu, jednak no cóż, jakby to powiedzieć. Nie chodzi mi tu nawet o to że jestem facetem, ale jestem po prostu Alfą i pierwszy dobiegłem.
Zaśmiałem się zwycięsko.
- Spadaj ! - krzyknęła wbiegając do domu i siadając na kanapie. Włączyłem jakiś film, który się zaczynał, nasypałem chips'ów i usiadłem na kanapie

< Luiza ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz