sobota, 12 grudnia 2015

Od Nathaniela do Crystal

Kurna. Ta kobieta nie potrafi być odpowiedzielna... EKhhh...
Wybiegłem ze szpitala i zacząłem biec przez las.
W pewnej chwili stanąłem i zcząłem się wsłuchiwać. Serio ?
Gwałtownie się obróciłem i ujrzałem J Ą.
- Co ty tu robisz ?!! - krzyknąłem
Wtedy ona udzieliła mi tej jakrze idiotycznej i niepoprawnej politycznie odpowiedzi:
- Aktualnie: kucam, oddycham etc. - Wywróciłam oczami i kucnąłem tuż obok niej 
- Powinnaś odpoczywać - powiedziałem i widzàc jej rozczarowaną minę dodałem: - W domu
- JEEEEEEJ ! - krzyknęłam rzucając mi się na szyję, a ja tylko zaśmiałem się krótko i podniosłem ją wzbijając się w powietrze i kierując się do domu. Kiedy dotarliśmy położyłem Crysti na kanapie i włączyłem jakiś film, a następnie położyłem się obok niej i wtuliłam w jej włosy.

< Crystal ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz