piątek, 21 sierpnia 2015

Od Juliana do Neytiri

Wybrałem się na spacer po lesie.
Naglę wpadłem na jakąś dziewczynę. Był cała niebieska. Miała chyba z 2 metry wzrstu i a na jej ciele widniały jakieś dziwne ciemn-nieb .
Zrozumiałem, że jest rasy Nari.
- Cześć - powiedziałem - Jestem Julian Sowell. Mów mi Julek
- A ja Neytiri Dis'kahan -przedstawiła się
Obdarowałem ją serdecznym uśmiechem.
- Może się przejdziemy ? - zaproponowałem
- Właściwie to wracałam do rezerwatu - rzekła nieco zakłopotana
- Więc cię odprowadzę - odparłem i razem ruszyliśmy w stronę rezerwatu
- Jaką masz rasę ? Bo zapewne moją już znasz...- zapytała i zaśmiała się na swoje słowa
- Jestem Magiem... Władam Ogniem - pochwaliłem się
Wróciliśmy do rezerwatu.

< Neytiri ? To co robimy ? Bo naglę moja wena twórcza się :< >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz