środa, 28 października 2015

Od Alex'a do Rosalii

- To straszne. Jak można zostawić małe dziecko na pastwę losu - powiedziałem
Dziewczyna nie odezwała się, więc postanowiłem zmienić temat.
- Mori cię polubiła - rzekłem patrząc się na psa leżącego u stup Rosy
- Tak ma na imie ? Ślicznie. Pasuje jej - powiedziała patrząc się z uwielbieniem w stronę mojego psiaka
- Dziękuje. I możesz poczuć się wyrużniona. Ona nie lubi każdego. - odparłem i posłałem jej uśmiech.
- Dziękuje - szeknęła i wstała
- Chcesz obejrzeć film ?
Nie wiem czemu, ale coś przyciągało mnie do tej rudowłosej dziewczyny i nie chciałem pozwolić jej odejść.
- Ok - wzruszyła ramionami, a potem razem usiedliśmy na kanapie siadając po przeciwległych krańcach.
Niby tak blisko, ale jednak tak daleko.
- Jaki film oglądamy ? - spytałem
-...

< Rosalii ? Jaki film wybierzesz ? XD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz