niedziela, 25 października 2015

Od Nathaniela do Crystal

Przytuliłem się do dziewczyny zamykając jej usta czułym pocałunkiem.
- Lepiej ? - mruknąłem
- Odrobinkę - szepnęła wpatrzona w moje oczy
Złapałem ją za rękę i skierowałem się nad wodospad.
Usiedliśmy nad wodą wpatrzeni w spadającą wodę, kiedy naglę przed nami dosłownie zmaterializował się Mr. Jestem upierdliwym chujem, mniej znany jako pan dyrektor.
- Witam. Chciałem was poinformować, że zajęcia zostają przywrócone i do rezerwatu zostają wprowadzone ograniczenia wiekowe. Od 19 lat wszyscy z tego miejsca mają radzić sobie sami - oznajmił obie dał nam nic powiedzieć, gdyż zniknął tam samo szybko jak się pojawił.
- Aha - skróciłem nasze myśli do minimum - To co ? Chcesz zamieszkać ze mną jak wykopią nas z tego miejsca, które potocznie mamy nazywać domem ?

< Crystal ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz