poniedziałek, 12 października 2015

Od Nathaniela do Crystal

Patrzyłem się na jej zamknięte powieki i wtedy zdałem sobie sprawę, że ciągle żyłem z nieodpowiednią osobą. Dziewczyna z którą chcę spędzić resztę życia stoi teraz przede mną i oczekuje mojej odpowiedzi. Nie doczeka się jej.
Przybliżyłem się do niej, tak, że nasze ciała przylegały do siebie. Crystal zwróciła głowę ku ziemi, ale ja palcami złapałem jej podbródek, a potem złączyłem nasze usta.
Kiedy się do siebie oderwaliśmy nasze oddechy były nierównomierne. Czekałem na jakąkolwiek reakcję z jej strony, jednak z jej ust wydobyło się tylko ciche A Caroline ?
Wydałem z siebie długie westchnienie.
- Caro oznajmiła mi, że wychodzi za mąż - rzekłem zimno i odwróciłem wzrok
Dziewczyna postanowiła nie zadawać więcej pytań. Wyglądała na zażenowaną zaistniałą sytuacją.
I ja się dziwie ?!
Nie czekałem na jej odpowiedź, tylko po prostu zamknąłem ją w szczelnym uścisku.

< Crystal ? ^^ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz