sobota, 12 września 2015

Od Emily do Iorweth

Siedziałam sobie nad wodą i przypatrywałam się jak ryby skaczą ponad jej taflę i urządzają dla mnie ,, przedstawienie ".
- Dlaczego siedzisz sama ? - usłyszałam głos za sobą
Szybko się obróciłam i ujrzałam mężczyznę.
- Emm... Jakoś tak - rzuciłam
- Jestem Iorweth - przedstawił się i usiadł obok mnie
- Emily - posłałam mu uśmiech
- Jesteś wampirem, tak ? - spytał
- Tak - potwierdziłam - A ty Elfem ? 
- Owszem - odparł - Co tu robisz ? - zwinnie zmienił temat
- Wyszłam na spacer. W rezerwacje nic nie można robić. Zerwałem się z lekcji, bo po co ? - powiedziałam mu o wszystkim, nawet o tym, że się zerwałam. Nikomu o tym nie mówiłam, ale poczułam, że jemu moge
Postanowiłam olać ten fakt
- A ty ? Jak się tu znalazłeś ? - zapytałam

< Iorweth ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz