sobota, 26 września 2015

Od Jamesa do Sashy

Usieszyłem się, że się zgodziła, wię kiedy wszystko załatwiliśmy stalęliśmy w końcu przed ołtarzem. Ukochana miała na sobie długą, białą suknię, a ja czarny garnitur. Widziałem, że Sashy trzęsą się ręcę wzięc złapałem je i pocałowałem delikatnie.
Ksiądz zaczął mówić.
- Czy ty, James'ie Blacku, bierzesz sobie za żonę, Sashę Pots. I przysięgali jej miłość, wierność i uczciwość małżeńską. I że nie opuścisz jej aż do śmierci ?
- Przyrzekam - powiedziałem patrząc się w szkliste oczy ukochanej
- Czy ty, Sasho Pots, bierzesz sobie za męża, Jamesa Black i ślubujesz mu miłość, wierność i uczciwość małżeńską. I że nie opuścisz go aż do śmierci ?
- Tak - rzekła bez wachania
- Teraz powiedzcie te słowa razem - odrzekł ksiądz
- Ja James Black - rzekłem, a zaraz potem zrobiła to Sasha
- Ja Sasha Pots 
- Przysięgam tobie.. - odparłem, co chwilę później zrobiła również ukochana
- Miłość, wierność i że wytrwam przy tobie w zdrowiu i w chorobie póki śmierć nas nie rozłączy - mówiliśmy równocześnie patrząc się sobie nawzajem w oczy
- Od teraz jesteście mężem i żoną. Możecie się pocałować - nam nie trzeba było dwa razy powtarzać. Przywarliśmy do siebie, a potem razem z gośćmi udaliśmy się na wesele.
* Następnego dnia *
Wybraliśmy się na spacer, kiedy naglę ukochana zaczęła doznawać silnego bólu brzucha. Wziąłem ją na ręcę i zaniosłem do szpitalaZ zostałem powiadomiony, że poród się zbliża.
Kilka godzin później zostałem poproszony do sali.
- Sasha ? - spytałem klękając obok jej łóżka jak się czujesz
- Dobrze - odparła patrząc się na twarzyczki naszych dzieci.
- Dziewczynki możemy nazwać: Sophie, Angelica, Mikaela i Rebecca, a chłopców: Christipher, Zayn, Kastiel i Fenris - rzekła a ja się zgodziłem

< Sasha ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz