niedziela, 20 września 2015

Od Matthew'a do Rashmi

Zdziwiło mnie to co powiedziała, więc postanowiłem ją trochę rozbawić. Złapałem ją za rękę i zaprowadziłem nad magiczne jezioro. Może nie było ono wcale takie magiczne, ale nazwa jak najbardziej interpretowała piękno tego miejsca.
- Jak tu… pięknie - rzekła nimfa podchodząc do jeziora i zanurzając w nim ręce.
- Rzeczywiście. To miejsce jest jedyne w swoim rodzaju. - powiedziałem z uśmiechem i patrzyłem jak Rashmi oblewa swoje dłonie wodą, a potem siada i wpatruje się w pustą przestrzeń naprzeciwko niej.
- Czy wilkołaki zmieniają się tylko podczas pełni ? - spytała naglę
Zaśmiałem się na jej słowa.
- Nie. Możemy się zmieniać kiedy tylko chcemy. - odparłem - Jeśli chcesz mogę ci pokazać.
- Naprawdę ?
- Oczywiście - pobiegłem do lasu i dopiero tak wiedząc, że zachowałem bezpieczną odległość zmieniłem się w wilka.
Pobiegłem w stronę jeziora i usiadłem tuż obok Rash.

< Rashmi ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz