sobota, 19 września 2015

Od Jamesa do Sashy

Skierowaliśmy się do pokoju Drako i Elizy. Cicho zapukaliśmy, a po usłyszeniu ,, proszę " weszliśmy do środka.
- Hej - usłyszeliśmy podwójny głos z boku
- Cześć - uśmiechnąłem się - Chciałem się was zapytać, czy chcielibyście zamieszkać razem z nami i kilkoma innymi osobami poza rezerwatem ? - spytałem
- Jasne - powiedział Drakon i zerknął przelotnie na Elizabeth - Co o tym sądzisz ?
- Jak dla mnie to wspaniały pomysł - uśmiechnęła się przyjaźnie do Drako
Pożegnaliśmy się z nimi i poszliśmy szukać innych.
Spotkaliśmy Julka i Nathalie. Zaproponowaliśmy im zamieszkanie poza rezerwatem, a oni bardzo chętnie na to przystali.
Więc została tylko Emily. Szukaliśmy jej po całym rezerwacie, ale nie mogliśmy znaleźć.
Naglę ujrzeliśmy ją. Rozmawiała z jakimś facetem. Wiglądała on dość podejrzanie, więc objąłem ukochaną w talii i podeszliśmy do Emi.
- Cześć - uśmiechnąłem się do dziewczyny
- Hej - odparła i chyba zobaczyła, że chłopak obok czuje się... Dziwnie. - Kadan'ie to jest James, a to jego dziewczyna Sasha - posłała nam czuły uśmiech - A to jest Kadan. - przedstawiła nas sobie
- Witam - powiedział mężczyzna - Przepraszam, ale mam coś to załatwienia. Spotkajmy się później - rzucił do Emily i odchodząc posłał mi ostrzegawcze spojrzenie
Dziewczyna chyba zauważyła moje wąchanie i zaczęła się tłumaczyć:
- Spotkaliśmy się i zaczęliśmy gadać. A potem przyszliście wy i... - mówiła jeszcze troche, ale przerwałem jej
- Spoko. Chcieliśmy sie tylko zapytać czy chcesz zamieszkać z nami w ślicznym domku poza rezerwatem - wtrąciła Sasha
- Jasne. Chętnie - odparła i uśmiehnęła się do nas, a potem odeszła

< Sasha ? Kadan ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz